Use double quotes to find documents that include the exact phrase: "aerodynamic AND testing"

A dining staple for Canadians for more than six decades will be an Official Partner and sponsor of Curling Canada’s Season of Champions events, it was confirmed today.

MR MIKES SteakhouseCasual will be part of the highest-profile events in Canadian curling, and will add to the growing family of Curling Canada sponsors that make Season of Champions events possible.

“Our brand carries significant weight with corporate Canada and I know that’s a big reason why MR MIKES SteakhouseCasual wanted to be part of our events,” said Katherine Henderson, Chief Executive Officer of Curling Canada. “Curling fans love a good dinner after a big game at a Season of Champions event, and this partnership will give MR MIKES SteakhouseCasual high visibility, both in the arena and for television viewers.”

MR MIKES SteakhouseCasual first partnered with Curling Canada during the 2017-18 season. Its support continued through to the 2019-20 season, which was ultimately cut short by the onset of the COVID-19 pandemic. Today, Curling Canada is absolutely thrilled to welcome MR MIKES back on board as an Official Partner and sponsor of the 2022-2023 Season of Champions events, including the 2023 Scotties Tournament of Hearts, Feb. 17-26 in Kamloops, B.C., and the 2023 Tim Hortons Brier, presented by AGI, March 3-12 in London, Ont.

“We are so proud to be sponsors of Curling Canada once again for a fourth year,” said Taili Coates, Vice President of Marketing for MR MIKES. “We have been welcomed with open arms and love being a part of the curling community. We truly value our partnership with Curling Canada and all the support they provide.”

The MR MIKES sponsorship will feature on-camera LED rinkboard signage, television inventory in TSN broadcasts, onsite presence and activations, and digital, social and print assets integrated across Season of Champions events. Most recently MR MIKES was also proud to support the 2022 Everest Canadian Curling Clubs Championships, an event showcasing some of the best talent in grassroots curling, at the Ice Palace in West Edmonton Mall.

MR MIKES® is a proud Canadian company. Established in 1960, MR MIKES® is the place to come with good friends for great steaks and even better times. The MR MIKES® brand is known and loved for its irreverent and comfortable, non-pretentious steakhouse experience that resonates with Canadians for great food, affordable indulgences and unique style. MR MIKES SteakhouseCasual currently operates 45 MR MIKES® across Canada and plans to continue the brand’s expansion with the opening of an anticipated 35-plus locations over the next five years.

For more information about MR MIKES® including a full listing of restaurant locations, visit www.mrmikes.ca.

-30-

For More Information

Al Cameron
Director, Communication & Media Relations
Curling Canada
Tel: (403) 463-5500
acameron@curling.ca

Kyle Jahns
Manager, Communication and Media Relations
Curling Canada
Tel: (204) 803-8221

kyle.jahns@curling.ca

Un incontournable de la restauration pour nombre de Canadiens depuis plus de six décennies sera partenaire officiel et commanditaire des événements de la Saison des Champions de Curling Canada, a-t-on confirmé aujourd’hui.

MR MIKES SteakhouseCasual fera partie des événements les plus en vue du curling canadien et s’ajoutera à la famille grandissante des commanditaires de Curling Canada qui rendent possibles les événements de la Saison des Champions.

« Notre marque est influente au sein du monde des affaires au Canada et je sais que c’est une des principales raisons pour lesquelles MR MIKES SteakhouseCasual voulait faire partie de nos événements », a déclaré Katherine Henderson, chef de la direction de Curling Canada. « Les partisans de curling apprécient un bon souper après un match important lors d’un événement de la Saison des Champions, et ce partenariat procurera à MR MIKES SteakhouseCasual une grande visibilité, tant dans l’aréna qu’auprès des téléspectateurs. »

MR MIKES SteakhouseCasual s’est associé pour la première fois à Curling Canada au cours de la saison 2017-2018. Son soutien s’est poursuivi jusqu’à la fin de la saison 2019-2020, qui a finalement été interrompue par le début de la pandémie de COVID-19. Aujourd’hui, Curling Canada est absolument ravi d’accueillir à nouveau MR MIKES en tant que partenaire officiel et commanditaire des événements de la Saison des Champions 2022-2023, y compris le Tournoi des Coeurs Scotties 2023, qui aura lieu du 17 au 26 février à Kamloops, en Colombie-Britannique, et le Brier Tim Hortons 2023, présenté par AGI, du 3 au 12 mars à London, en Ontario.

« Nous sommes très fiers d’être à nouveau commanditaire de Curling Canada pour une quatrième année », a déclaré Taili Coates, vice-président du marketing chez MR MIKES. « Nous avons été accueillis à bras ouverts et nous adorons faire partie de la communauté du curling. Nous apprécions vraiment notre partenariat avec Curling Canada et tout le soutien qu’ils fournissent. »

La commandite de MR MIKES comprendra des panneaux d’affichage à DEL à l’écran, un inventaire télévisuel lors des diffusions de TSN, une présence et des activations sur place, ainsi que des actifs numériques, sur les réseaux sociaux et imprimés intégrés dans les événements de la Saison des Champions. Plus récemment, MR MIKES a également soutenu fièrement les Championnats canadiens des clubs de curling Everest 2022, un événement mettant en vedette certains des meilleurs joueurs du curling communautaire, au Palais des glaces du West Edmonton Mall.

MR MIKES® est une fière entreprise canadienne. Établie en 1960, MR MIKES® est l’endroit où se rassembler avec de bons amis pour déguster de bons steaks et passer de bons moments. La marque MR MIKES® est connue et appréciée pour son expérience de « steakhouse » irrévérencieuse et agréable, sans prétention, qui plaît aux Canadiens en raison de ses bons repas, de ses indulgences abordables et de son style unique. MR MIKES SteakhouseCasual exploite actuellement 45 MR MIKES® à l’échelle du Canada et prévoit poursuivre l’expansion de la marque avec l’ouverture prévue de plus de 35 emplacements au cours des cinq prochaines années.

Pour plus d’informations sur MR MIKES®, y compris une liste complète des restaurants, rendez-vous sur www.mrmikes.ca.

-30-

Pour plus d’informations

Al Cameron
Directeur, Communications et relations avec les médias
Curling Canada
Tél. : (403) 463-5500
acameron@curling.ca

Kyle Jahns
Gestionnaire, Communications et relations avec les médias
Curling Canada
Tél. : (204) 803-8221
kyle.jahns@curling.ca