Use double quotes to find documents that include the exact phrase: "aerodynamic AND testing"

We’re pleased to share the Canadian Centre for Ethics in Sport’s Annual Report for 2021-2022. This report describes our activities using the priorities of our new strategic plan – True Sport, competition manipulation, ethical sport leadership, and anti-doping – and highlights how we continue to work towards our vision of sport that is fair, safe, inclusive, and accessible. We’re excited about the future and are more determined than ever to work collaboratively to address unethical behaviours and promote a values-based approach to sport.

Thank you to our partners and stakeholders who support our mission and share our desire to nurture and protect good sport.

Read the report

Nous sommes heureux de vous présenter le rapport annuel 2021-2022 du Centre canadien pour l’éthique dans le sport. Nous y présentons nos activités sous l’angle des priorités de notre nouveau plan stratégique (Sport pur, la manipulation de compétitions, le leadership en sport éthique et la lutte contre le dopage) ainsi que les moyens que nous prenons pour concrétiser notre vision d’un sport juste, sécuritaire, accessible et inclusif. Dynamisés par notre nouvel engagement, nous sommes plus résolus que jamais à adopter une approche collaborative pour éliminer les comportements contraires à l’éthique et promouvoir une approche axée sur des valeurs.

Merci à nos partenaires et à nos intervenants qui nous appuient dans notre mission et partagent nos ambitions pour le sport sain.

Lire le rapport