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A world leader in agriculture and food infrastructure will continue to work alongside Curling Canada, it was confirmed today.

Winnipeg-based AGI will continue as the presenting sponsor of the Tim Hortons Brier through to the 2024 event — a position it’s held since joining the Curling Canada family in time for the 2019 Tim Hortons Brier in Brandon, Man.

The 2022 Tim Hortons Brier, presented by AGI, is scheduled for March 4-13 at the ENMAX Centre in Lethbridge, Alta.

AGI also is the presenting sponsor of the 2021 Tim Hortons Canadian Curling Trials, Nov. 20-28, in Saskatoon.

In addition to its position as a presenting sponsor, AGI also will continue its backing of the AGI Top Shots promotion, in which fans get to vote for their favourite shots at selected Curling Canada events. The AGI Top Shots will take place at the 2021 Tim Hortons Trials, as well as the next three editions of the Scotties Tournament of Hearts and Tim Hortons Brier.

“AGI is proud to continue our support for Curling Canada and the Tim Hortons Brier,” said David Postill, Senior Vice President, Marketing & Customer Experience for AGI. “With local communities at the heart of everything we do, we recognize and celebrate the important role curling plays in bringing people together in communities across the country.”

AGI is a leading supplier of equipment, systems, and technologies for the world’s food infrastructure. The Company’s core products and services include handling and storage systems for grain, fertilizer, feed, seed, as well as food processing. AGI also provides technology solutions for farmers, grain buyers, and agriculture retailers.

“We couldn’t be happier to extend this partnership with a Canadian company that understands the passion that Canadians have for curling, and for events such as the Tim Hortons Brier,” said Katherine Henderson, Chief Executive Officer of Curling Canada. “As well, being involved with the AGI Top Shots promotion is a unique and exciting way for our fans to engage with our sport and our athletes. Based on the positive response from last season, I have no doubt it will be an even bigger success in 2021-22.”

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For further information:

Al Cameron
Director, Communication & Media Relations
Curling Canada
(403) 463-5500
acameron@curling.ca

Kyle Jahns
Manager, Communication and Media Relations
Curling Canada
Tel: 204-803-8221
kyle.jahns@curling.ca

Gunika Ahluwalia
Director, Marketing
AGI
sponsorships@aggrowth.com

Un chef de file mondial en infrastructure agricole et alimentaire continuera de travailler aux côtés de Curling Canada, a-t-on confirmé aujourd’hui.

AGI continuera d’être le commanditaire principal du Brier Tim Hortons jusqu’à l’édition 2024 de l’événement, un rôle que l’entreprise de Winnipeg joue depuis qu’elle s’est jointe à la famille de Curling Canada en amont du Brier Tim Hortons 2019 à Brandon, au Manitoba.

Le Brier Tim Hortons 2022, présenté par AGI, aura lieu du 4 au 13 mars au Centre ENMAX de Lethbridge, en Alberta.

AGI est également le commanditaire principal des Essais de curling Tim Hortons 2021, qui se dérouleront du 20 au 28 novembre à Saskatoon.

En plus de son rôle de commanditaire principal, AGI continuera à soutenir la promotion Top Shots d’AGI, dans le cadre de laquelle les partisans peuvent voter pour leurs coups préférés lors de certains événements de Curling Canada. La promotion Top Shots d’AGI sera en vigueur aux Essais Tim Hortons 2021, ainsi qu’aux trois prochaines éditions du Tournoi des Cœurs Scotties et du Brier Tim Hortons.

« Nous sommes fiers de continuer à soutenir Curling Canada et le Brier Tim Hortons », a déclaré David Postill, vice-président principal, Marketing et expérience client chez AGI. « Les communautés locales étant au cœur de tout ce que nous faisons, nous reconnaissons et saluons le rôle important que joue le curling pour rassembler les gens dans les communautés partout au pays. »

AGI est l’un des principaux fournisseurs d’équipements, de systèmes et de technologies pour l’infrastructure alimentaire mondiale. Les principaux produits et services de l’entreprise comprennent des systèmes de manutention et d’entreposage pour le grain, l’engrais, la moulée et les semences ainsi que la transformation des aliments. AGI fournit également des solutions technologiques aux agriculteurs, aux acheteurs de grain et aux détaillants agricoles.

« Nous ne pourrions être plus heureux de prolonger ce partenariat avec une entreprise canadienne qui comprend la passion des Canadiens pour le curling et pour des événements tels que le Brier Tim Hortons », a déclaré Katherine Henderson, chef de la direction de Curling Canada. « De plus, participer à la promotion Top Shots d’AGI est une façon unique et excitante pour nos partisans d’interagir avec notre sport et nos athlètes. Si je me fie à la réponse positive de la saison dernière, je n’ai aucun doute que la promotion connaîtra un succès encore plus important en 2021-2022. »

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Pour plus d’informations :

Al Cameron
Directeur, Communication et relations avec les médias
Curling Canada
Tél. : (403) 463-5500
acameron@curling.ca

Kyle Jahns
Gestionnaire, Communication et relations avec les médias
Curling Canada
Tél. : 204-803-8221
kyle.jahns@curling.ca

Gunika Ahluwalia
Directeur, Marketing
AGI
sponsorships@aggrowth.com