Use double quotes to find documents that include the exact phrase: "aerodynamic AND testing"

Canada Soccer has launched a public engagement campaign to assess the priorities of the Canadian soccer public ahead of the development of its 2022-26 Strategic Plan. The engagement includes a call for user-generated content to support the development of Canada Soccer’s Return-to-Play initiatives. The engagement will run 10-31 May with a target of at least 3,000 responses from across the range of players, coaches, referees, administrators, parents, fans, and supporters young and old. In addition, Canadians can submit videos answering three key questions being posed to Canada Soccer’s National Teams to develop a Return-to-Play campaign as part of the submission. To have your say and submit your videos visit: www.canadasoccer.com/strategic-plan-development-survey
 
The development of the 2022-26 plan follows the 2019-21 Canada Soccer Nation plan that set the organization forward under the DEVELOP, GOVERN, GROW directive. Under the plan, Canada Soccer unveiled a series of programs and initiatives to move the game forward including alignment across its Men’s and Women’s National Team program structure. It also governed support for the launch of the Canadian Premier League, investment in a National Soccer Registry, the launch of Canada Soccer’s Youth Club Licensing Program, as well as the launch of the Canada Soccer Grassroots Coach Education Program online learning platform and a re-developed CanadaSoccer.com.
 
“The strategic initiatives accomplished under the Canada Soccer Nation Plan were designed to position Canada Soccer, its Member Associations, Professional League in Membership, Professional Clubs, and stakeholders across the game and across the country for the opportunity that co-hosting the FIFA World Cup 2026 brings to our country,” said Dr. Nick Bontis, Canada Soccer President. “COVID-19 and the public health challenges faced in many regions of the country have caused us to pause and consider the ways we connect, the ways we gain knowledge, and the importance that sport plays in our lives, and the initiatives that we accomplished under the Canada Soccer Nation plan eased some of the pressures of the pandemic.”
 
Following the public engagement, Canada Soccer’s Strategic Development Committee will lead an engagement process. The process will ensure that by collaborating with a range of internal stakeholders including Member Associations and Professional Clubs and League in Membership will ensure alignment of efforts across the soccer system to ensure the maximum benefit from the once-in-a-lifetime opportunity that co-hosting will bring. The 2022-26 Strategic Plan will launch in early 2022.
 
Canada Soccer’s Return-to-Play campaign looks to engage Canadians to submit video messages answering three questions:

  1. What does the soccer mean to you?
  2. Why do you play soccer?
  3. What have you missed about the game?

Selected responses will be paired with Canada Soccer National Team member responses and shared via Canada Soccer’s social media channels to promote the game, share the benefits of playing soccer, and highlight the challenges and opportunities that the pandemic created.

MEDIA CONTACTS

Brad FougereCorporate Communications | Communications corporatives
bfougere@canadasoccer.com
m. +1 613.299.1587

Richard Scott
National Teams Program | Programme de l’équipe nationale
rscott@canadasoccer.com
m. +1 613.818.0305

Canada Soccer a lancé une campagne d’engagement du public pour évaluer les priorités du public du soccer canadien avant le développement de son plan stratégique 2022-2026. L’engagement inclut un appel pour du contenu généré par les utilisateurs afin de soutenir le développement des initiatives de retour au jeu de Canada Soccer. La mobilisation se déroulera du 10 au 31 mai avec l’objectif d’obtenir au moins 3000 réponses provenant de toute une gamme de joueurs, d’entraîneurs, d’arbitres, d’administrateurs, de parents, de partisans et de supporters de tous les âges. De plus, les Canadiens peuvent soumettre des vidéos en répondant aux trois questions clés qui ont été posées aux joueurs des équipes nationales de Canada Soccer afin de développer une campagne de retour au jeu dans le cadre de leur soumission. Pour participer et pour soumettre vos vidéos, visitez www.canadasoccer.com/fr/plan-strategique/

Le développement du plan de 2022-2026 fait suite au plan 2019-2021 – Nation Canada Soccer qui a établi les directives DÉVELOPPER, RÉGIR et FAIRE CROÎTRE pour l’organisation. Dans le cadre de ce plan, Canada Soccer a dévoilé une série de programmes et d’initiatives pour faire progresser le soccer, comprenant entre autres l’harmonisation de la structure de ses programmes d’équipes nationales masculines et féminines. Le plan stratégique a également régi le soutien au lancement de la Première ligue canadienne, l’investissement dans un registre national de soccer, le lancement du programme de reconnaissance des clubs juvéniles de Canada Soccer, ainsi que le lancement de la plateforme d’apprentissage en ligne du programme de formation de base des entraîneurs de Canada Soccer et un site web CanadaSoccer.com redéveloppé.

« Les initiatives stratégiques accomplies dans le cadre du plan Nation Canada Soccer ont été conçues pour bien positionner Canada Soccer, ses associations membres, la ligue professionnelle membre, les clubs professionnels et les parties prenantes du soccer à travers le pays afin d’être prêts à accueillir conjointement la Coupe du Monde de la FIFA en 2026, a déclaré Dr Nick Bontis, président de Canada Soccer. La COVID-19 et les défis de la santé publique vécus dans de nombreuses régions du pays nous ont amenés à prendre une pause et à réfléchir aux façons dont nous nous connectons, aux façons dont nous acquérons des connaissances et à l’importance que le sport joue dans nos vies, et les initiatives que nous avons accomplies dans le cadre du plan Nation Canada Soccer nous ont aidé a atténué certaines des pressions de la pandémie. »

Après l’engagement du public, le comité de développement stratégique de Canada Soccer dirigera un processus d’engagement. Le processus garantira qu’en collaborant avec une vaste gamme de parties prenantes internes, incluant les associations membres, les clubs professionnels et la ligue membre, cela assurera l’harmonisation des efforts à travers le système du soccer pour garantir le maximum de bénéfices de l’opportunité unique que l’organisation conjointe de la Coupe du Monde de la FIFA apportera. Le plan stratégique 2022-2026 sera lancé au début de 2022.

La campagne de retour au jeu de Canada Soccer cherchera à inviter les Canadiens à soumettre des messages vidéo répondant aux trois questions suivantes :

  1. Qu’est-ce que le soccer signifie pour toi?
  2. Pourquoi joues-tu au soccer?
  3. Qu’est-ce qui t’a manqué du soccer?

Les réponses sélectionnées seront jumelées aux réponses des membres des équipes nationales de Canada Soccer et partagées sur les réseaux sociaux de Canada Soccer pour promouvoir le soccer, partager les avantages de jouer au soccer et souligner les défis et les opportunités créés par la pandémie.

CONTACTS MÉDIAS

Brad FougereCorporate Communications | Communications corporatives
bfougere@canadasoccer.com
m. +1 613.299.1587

Richard Scott
National Teams Program | Programme de l’équipe nationale
rscott@canadasoccer.com
m. +1 613.818.0305